torsdag 14 maj 2009

Dagens Ros!

En del resenärer uppskattar verkligen Rastplatsen Dalaporten jag vill dela med mig av vad ett mail innehöll.

Tack och dagens ros!

Hej Sven-Erik!
I helgen åkte jag och min familj till Smedjebacken och vi åkte redan halv 6 så när vi närmade oss målet var vi både hungriga och nödiga.
Eftersom det är första gången vi åkte just den här vägen ( för vår GPS tyckte vi skulle åka den )
Gissa om vi tvärnitade när vi såg din fina rastplats!!

Kaffet och mackorna smakade underbart och besöket i den gulliga stugan med de små dörrarna blev en fräsch upplevelse. Där hittade jag ditt visitkort.
Och läste även häftet som fanns där.

Har nu även varit in och läst din blogg!

Härligt med människor som tar saker och ting i egna händer
( ..och gör det väl !! )

Tack !
Säger jag och min familj!!

Gunlis Stark
Hudiksvall.

Inga kommentarer: