söndag 21 mars 2010

Nya sponsorer!!











Den 17 mars fick Rastplatsen Dalaportens ideella förening två nya sponsorer.
Det är Folkets Husföreningen Pärlan vid barken och Norrbärke Sparbank.

Vi är naturligtvis jätteglada över tillskottet. Alla sponsorer lämnar ett bidrag på 500 kr vilket går till skötsel av anläggningen (publiceringen av sponsor finns på en sponsortavla och är på 12 mån
Rastplatsens besökare har ökat i antal och en gemensam uppfattning är förvåning över den fina anläggningen vilket ges uttryck i gästböckerna där de flitigt noterar sina upplevelser.
Vi tror också att en positiv upplevelse lever vidare in i vårt län Dalarna som kan glädja många aktörer restauranger, affärer, banker och inte minst människor emellan.
Efter en ovanligt kall och snörik vinter ser nu äntligen våren ut att komma och under veckan har jag startat min Resande service för besökare som då kan köpa sig en kopp kaffe eller någon present m.m. jag har funderat mycket kring skyltning av min närvaro och ett koncept är nu under tillverkning.
Ett önskemål om varmkorv och hemlagat potatismos har efterfrågats av så många att jag nu. undersöker hanteringen av detta.

Jag önskar er alla en trevlig Påsk!
/ Sven-Erik.










Inga kommentarer: